Klipp, klipp, klipp

Vill klippa mig nu, nu, nu! Dels för att jag är trött på min nuvarande frisyr och dels för att jag ogillar att mitt hår har den här konstiga dip dye'n! Har en massa olika frisyrer jag velar och funderar över, vet dock inte hur jag ska kunna förklara dom, men jag kan väl säga att alla är ganska korta frisyrer. Ska iallafall klippa mig om kanske... Någon månad? Iallafall innan skolavslutningen, lite fin måste man väl vara. ;)
 
När jag väl klippt mig lär jag inte ha lika mycket problem med att sköta håret, kommer bli mycket lättare att hålla allt i samma färg, med andra ord platinablont. Jag kommer dessutom orka ha i alla toningar och inpackningar jag har, så det ska bli riktigt skönt! :3 Ska nog ha pastellrosa hår då i någon vecka, har ju faktiskt kvar min rosa toning.
 
Älskar allt som har med frisyrer, styling av hår, färgning, blekning och så vidare att göra, tycker det är så SJUKT KUL, hahah. Börjar förresten få utväxt nu, oh no! Den är typ 1 cm, MEN ÄNDÅ.
 
...Visste ni förresten att i vintras tänkte jag klippa mig kort och färga håret vinrött, men ångrade mig? Är dock väldigt glad över att jag inte färgade. För det första så skulle det bli otroligt svårt att byta tillbaka till platinablont om jag fick för mig det, och för det andra... Så färgar typ alla sitt hår vinrött nu, iallafall här. Jag vill inte vara mainstream ju! Att vara unik, is the shit.
 
Vilket rörigt inlägg det blev nu känner jag, hihi aja, det är iallafall ett av mina favoritämnen att diskutera!

Kommentarer
Postat av: Johanna uppa

Vilka söta hästar på bilderna! :)
Är det dina? :)

Svar: Yes, de är mina, min lillasysters och min mammas två hästar! :D
Anna J

2014-04-01 @ 19:28:38
URL: http://johannauppa.blogg.se
Postat av: RMCK - en skönhetsblogg

Dipdye skulle vara snyggt! :)

2014-04-01 @ 20:46:21
URL: http://rmck.blo.gg
Postat av: Arijana

Åh vinrött hår är stencoolt!
Men jag tycker ditt hår är jätte fint så som det ser ut nu haha!:)

2014-04-01 @ 23:15:45
URL: http://arijanasuljov.blogg.se/
Postat av: VERONICA - modeblogg

Superfin bild på dig tjejen, så vacker! :) Kramkram

Svar: Åh men tack finis, desamma! :3 Kram!
Anna J

2014-04-02 @ 10:14:19
URL: http://vveronicas.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback