Lättlurad

Jag har och kommer nog alltid var lättlurad. Igår var det ju som sagt första april. Först skrev en av mina kompisar till mig på kik och sa att hon hade näsblod, hon var alldeles panikslagen, så jag försökte hjälpa henne. Sedan skriver hon "april, april" och jag fattar inte hur jag lyckades gå på det! Jag tänker aldrig på att det är första april och att folk luras då, utan jag tror på allt de säger ändå. Inte så bra.
 
Senare på kvällen så går jag in på swefilmer, och ser att första avsnittet av säsong fyra av Game of Thrones har kommit ut. Jag blir alldeles hyper och skriker ut mina glädjetjut i någon chatt på Skype. Sedan klickar jag då på play, och vad kommer upp då...? Jo, detta.
...Känner mig så jäkla blåst haha! Blev först förvånad & chockad, och sen lite smått ledsen. Jag som så gärna ville se det! Aja, bara att vänta till måndag då. Måste ändå säga att det var ett riktigt bra aprilskämt! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha men åh nej, lyckat skämt från swefilmer, men lite taskigt ändå ^^

2014-04-02 @ 11:00:19
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Mirjam Wallmark

Haha! Blev faktiskt inte lurad igår ♡ kram

2014-04-02 @ 12:29:38
URL: http://mirjamwallmark.vionno.se
Postat av: lillestampe.blogg.se

HHAHHA
anna: Få inte panik luta huvudbakåt
xD

Svar: HAHAHAHA
Anna J

2014-04-02 @ 17:32:44
URL: http://lillestampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback