ÖMSA

Hej på er! Sitter i skolan just nu, och vi har ÖMSA hela dagen. Med andra ord så har vi eget arbete hela dagen, och får jobba med vad vi vill. Om vi inte har något att göra så är det okej att kolla på film, serie eller liknande. Älskar dessa dagar, tycker faktiskt det är roligare när man får jobba med vad man vill. Det blir inte lika stressigt heller, och det är skönt att kunna ta det lugnt, right. ;)
 
Jag ska arbeta med min labbrapport ifrån våran laboration som vi gjorde i tisdags. Jag ska även arbeta lite med mitt religionsarbete, som handlar om etik, och jag skriver om dödsstraff. Får se hur det går, religion är inte min starka sida. Sedan måste jag plugga till kemiprovet som är på tisdagen på v16. Efter det ska jag fortsätta läsa THG på engelska (om jag får någon tid över), jag ska ju redovisa den muntligt  sen, och eftersom jag läst den på svenska så kommer det bli mycket lättare! Tog med mig mitt fabulösa, rosa headset eftersom jag ändå kommer sitta vid datorn hela dagen, vill inte ha ett par dåliga iPhone hörlurar i öronen i flera timmar ju! :c
Simone och jag. För er som undrar är headsetet ett rosa Siberia V5 från Steelseries. Den har en mic men jag har inte dragit ut den på bilden! Det finns att köpa på ställen såsom Media Markt och så vidare, å det kostar runt 600-700kr. :)

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vilken superfin blogg du har :)

Svar: Tack så jättemycket :) !
Anna J

2014-04-03 @ 09:33:17
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Mirjam Wallmark

Fina! :) kram

Svar: Tack :)
Anna J

2014-04-03 @ 12:20:09
URL: http://mirjamwallmark.vionno.se
Postat av: Fannie

Men åh tack så mycket!! :)

2014-04-04 @ 11:04:30
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback