Godmorgon!

Godmorgon på er! Har nästan alldeles nyss stigit upp, jag har bara vart nere en liten stund, och då har jag suttit lite vid datorn. Idag så måste jag gå igenom lite tyska och fysik, eftersom jag har prov på det på onsdag eftermiddag i skolan. Som tur är var det inte så svårt, fysiken har faktiskt varit ganska intressant nu. (Vi jobbar med solsystemet osv.)
 
Funderar på att rida ut i eftermiddag igen också, men en lite längre runda isåfall, tror den är cirka 4 till 5 kilometer lång. Kanske kan fråga Lisa om jag får rida Ljúfur, rider nästan aldrig honom, faktiskt. :) Sedan blir det väl en lat kväll framför datorn med serier och film, blir att lägga sig tidigt eftersom det är skola imorgon. :(
Denna bilden på Nisse är snart fyra år gammal, men det är en av mina bästa bilder på honom och han är så söt! *Smälter lite*. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback