Look what I found

Ursäkta för den otroligt dåliga bildkvalitén, det var inget bra ljus.
 
Hittade dessa på mitt rum tidigare idag! Hihi vad glad jag blev. Tre par snygga örhängen. Det var ganska länge sedan jag köpte dom, men jag fick ont av dom första gången jag använde dom, men som tur var fick jag inte det nu. Så varför inte använda dom direkt?! Var min tanke.
 
Tog iallafall på mig ett av de silvriga och ett av de svarta. Såg lite badass och farlig ut ju, hihi! Var på äventyr in till stan för att hämta mammi vid flygplatsen, så det blev inte en hemmadag trots allt. Vräkte i mig en pizza nu ikväll också... Så gott haha. Vad har ni gjort under dagen?

Kommentarer
Postat av: dite

åh vilka tuffa!
älskar de små silvriga :D

2014-03-24 @ 00:01:59
URL: http://affys.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback