New in

Var ju som sagt i stan igår, och jag lovade att visa vad jag hade köpt. Eller mjo.. Det var mamma som betalade åt mig eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar, eheh. ;) Fick inte tag i allt jag ville ha eftersom de inte fått in de två shortsen jag hade tänkt köpa. Jag var även ute efter ett par svarta jeans men de jag hade sett ut på internet fanns inte, utan de som fanns var i sådant här glansigt, lite konstigt tyg. :S
Huvtröjan är köpt på Cubus, peplumlinnet & spetstoppen på Gina Tricot och ansiktsmaskerna på Kicks. Underkläderna är köpta på Lindex och HM. :3 (För er som undrar över all spets så är spets de bästa som finns, älskar det hahah!)
Lisa köpte förresten dessa ursnygga skor för bara 199kr. Jag själv har ju letat efter ett par svarta converse, och jag hittade ett par i samma affär, med PLATÅSULA!! De kostade bara 450kr, men självklart fanns dom inte i storlek 41, och jag tycker det suger. Alla har faktiskt inte storlek 40 och neråt. ._.

Kommentarer
Postat av: CAICAIS.BLOGG.SE

Åh så fina kläder :D

2014-03-16 @ 18:22:57
URL: http://caicais.blogg.se
Postat av: Johanna w

Åh vad tråkigt att det inte fanns i din storlek. :s

Svar: Jaa, blev jätteledsen! :c
Anna J

2014-03-16 @ 21:11:35
Postat av: Kaka - Simsing.blogg.se

De där skorna var ju dösnygga! Du råkas inte veta vart de är köpta?

Svar: Tror affären hette "Arnolds skor" eller något sådant haha :3
Anna J

2014-03-17 @ 16:35:34
URL: http://simsing.blogg.se/
Postat av: Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Snygga plagg och skor :)

2014-03-21 @ 16:17:02
URL: http://nattstad.se/madeleineblom

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback