Storm

Det är storm ute. Det blåser som fasen och så spöregnar det. Åh, jag hatar regn! Det är så äckligt att bli blöt när man är ute och inte har planerat att ta ett bad eller så, haha. Vill absolut inte gå ut, jag vill ha SOMMAR OCH SOL, nuuu!
 
Men det räckte inte med att det var skitväder utomhus nej nej, utan våran buss kom en kvart för sent till skolan för att den gått sönder. Dörrarna fick lov att öppnas manuellt, det var svinkallt i bussen och den pep & tjöt hela tiden. Så efter cirka en mil så bytte vi till en annan. Som tur var hämtade Emilias mamma oss 10 minuter hemifrån och så kom vi hem snabbare. Annars hade jag fått åka en rejäl omväg och kommit hem ungefär 35 minuter senare än vanligt.
 
Ikväll då... Jag ska ta en dusch, fixa & trixa med min header och sedan måste jag kolla på senaste avsnittet av The Walking Dead. Så ledsamt att det bara är TVÅ avsnitt kvar av säsong fyra. Sen måste vi vänta ända till hösten! :( Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på YT, hoppas ni får en mysig kväll! :3

Kommentarer
Postat av: ♥Emilia

xc panik känslan

Svar: Hahah precis! :c
Anna J

2014-03-25 @ 18:38:41
URL: http://lillestampe.blogg.se
Postat av: saga

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :D
Anna J

2014-03-26 @ 08:10:47
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback