Uteritt i solen

Idag när jag vaknade var det strålande väder ute och solen sken, nästan helt vindstilla. Det var cirka 10 grader i skuggan också, våren kanske är på väg nu? (Hoppas!) När vi ätit lunch så åkte jag, Lisa & mamma till stallet. Vi hämtade in hästarna, och gjorde i ordning dom och så. Lisa och jag red rundan som tar kanske... 30-40 minuter? Är osäker, men den är inte så jättelång. Medans vi var borta fixade mamma till stallet, skönt. :D
 
Både Góla och Ljúfur var sjukt pigga idag, och det var inte så lätt att hålla in dom kan jag säga... De hade nog helst av allt velat springa hela tiden, men dom är så pass gamla, så vi får inte köra allt för hårt med dom. Blev dock en hel del galopp, och jag tror de tyckte de var lika kul som jag & Lisa tyckte.
När vi släppt ut dom i hagen så rullade Góla sig hela tre gånger!! Haha, hon är så söt och charmig! :D

Kommentarer
Postat av: Lova was here

ahah jag vill bo där du bor cuz det verkar inte vara nån snö där typ :(

Svar: Hahah det är helt fritt ifrån snö här ;)))
Anna J

2014-03-08 @ 19:02:35
URL: http://thass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback