BIG, BIG, BIIIG NEWS! HYPEEE

Hej på er! Jag slutade ju att skriva här för cirka ett år sedan, jag har ingen aning om varför, men jag tappade bara lusten och det var sjukt tråkigt enligt mig, därför att jag tycker ju om att blogga & skriva, och så vidare. Inte för att någon fortfarande läser bloggen nu, men jag ville bara skriva ut att jag tänker börja blogga igen.
 
Jag funderar som sagt även på att göra en helt ny blogg (som jag självklart länkar här sen), och då kommer jag använda mig av denna designen tills jag fixat en ny. Jag kommer såklart ändra lite på headern då också, och efter det börjar jag jobba på en ny design! Men varför ska jag göra en helt ny blogg då? Jo, jag känner att, jag vill ha en ny start, och jag känner även att jag vill ha ett bättre namn, som representerar mig mer, som jag verkligen känner att, "Detta är jag"! (Kommer ha denna bloggen länkad på den nya, så folk kan kika in här och läsa gamla inlägg.)
 
Jag kommer att börja blogga igen när jag flyttat över mitt Photoshop och en massa andra grejer från min gamla dator. Jag köpte en ny dator för ett par månader sedan nämligen, och jag vill ha de sakerna jag har på den gamla datorn på den nya datorn också. Min nya blogg kommer vara ännu mer inriktad och fokuserad på gaming, spel med andra ord, eftersom jag älskar det. Den kommer självklart handla om mitt liv och mina hästar också, och ja, allt mellan himmel och jord.
 
Jag hoppas verkligen att ni, precis som jag tycker, att detta är en superbra idé! Kommer mer info senare, XOXO.

Kommentarer
Postat av: Moa Northgirl

Åh så spännande när kommer den?!

Svar: Snart! :D
Anna J

2015-04-29 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback