Helg

Nu är det äntligen helg, och idag har jag passat på att sova ut ordentligt. Gick upp vid ungefär halv 12, så det var skönt, haha. Känner mig dock lite seg, jag hoppas verkligen inte att min lillasyster har smittat mig eftersom hon är sjuk... Idag ska jag iallafall se om jag ska ner till stallet och rida Góla, vi skulle ju haft gäster ikväll, men det blev då ändrade planer eftersom Lisa gått och blivit sjuk. Ska iallafall byta om nu, har gått runt i min morgonrock alldeles för länge, haha. Slänger in något mer inlägg senare, vi hörs! :3

Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

fin :D

Svar: Åh, tack desamma! :3
Anna J

2014-04-05 @ 17:57:35
URL: http://Jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback