The sun goes down, the stars come out

Här var det lite tomt... Har varken haft lust eller ork att blogga ikväll, har haft annat för mig, så ni får ursäkta det, hehe! :D By the way så känns det faktiskt som att det är vår nu, det har vart underbart väder hos oss hela veckan, med klar himmel och solen som lyser, åh så mysigt det har varit. Har ju till och med kunnat byta ut min vinterjacka mot min vårjacka. Så om jag inte fryser, så lär ju ingen frysa haha. x)
 
Hade tänkt rida igenom Góla i alla gångarter på fältet idag, var så länge sen och mamma berättade för mig att hon börjat tappa traven lite, så jag måste rida till henne ordentligt, vilket jag får göra i morgon! Anledningen till att jag aldrig red var för att jag sträckte båda mina lår och ena knät lite lätt på idrotten, samt ljumsken. Gjorde förbannat ont när jag var hemma, usch! Vi var utomhus, och jag gissar väl på att det var för att jag frös. :c
 
Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på "Sydney White" som min underbara vän Manda tipsade mig om idag. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll (hahah låter lite gammaldags när jag säger det!), imorgon blir det bättre uppdatering! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback