Wednesday

Har vart en ganska lugn dag faktiskt, för en gångs skull. Jag har haft två inställda lektioner i skolan idag, och det är ju alltid skönt att kunna lata sig lite istället, right. ;) Kom iallafall hem för snart två timmar sen, har hunnit mysa lite med katterna & så har jag kollat lite på Gossip Girl. Jag är inne på säsong sex just nu, har bara elva avsnitt kvar, så det kommer vara fett sad när jag sett klart allt. ):
 
Senare ikväll ska jag testa mig på att göra en egen toning till mitt hår, eller vad man ska säga. Har gula toner kvar i håret i nacken, och det vill jag få bort ganska omedelbart. Jag ska väl spela och kolla på serier också, avsnitt 12 på TWD har ju kommit ut på swefilmer nu(!!!) Vad har ni gjort idag? :D
...Och Nisse, han poserar, min lilla bebis!

Kommentarer
Postat av: Anna Rainforce

Stressat upp mig för kommande prov och pluggat hela dagen. Usch, din dag lät bättre. Och spelat starstable *host*.

2014-03-06 @ 15:35:34
URL: http://www.citronmufinsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback