Yesterday is history, tomorrow is a mystery

Har haft fullt upp hela eftermiddagen, och har inte kunnat skriva någonting här. Så det har stått lite tomt sen lunchtid. Inte bra. Vaknade iallafall runt elva tiden idag, och jag har hunnit spela, kolla lite videos på YouTube, och sedan så har jag ju ridit ut tillsammans med Lisa. Gud vad pigg Góla var idag, hon fick sig något litet ryck på åkern när vi galopperade och bara kastade sig fram. Det var lite läskigt måste jag erkänna.
 
Annars ikväll... Kommer väl sitta framför datorn, som jag alltid gör. Ska se om jag skriver något tidsinställt, annars sitter jag väl å spelar och så. Jag ska sätta igång en film senare ikväll. Vet dock inte vilken. Har ni något tips på någon bra film? Kommentera gärna isåfall! :)
 
Imorgon kommer ju mamma hem också. Hon har varit borta hela helgen, och träffat en kompis. Bad henne att kolla om hon kunde köpa någon bodymist från Victoria's Secret åt mig, då jag inte är så säker på att de finns här. Ja, och så är jag också för lat för att beställa från internet. Bra av mig. *Host*. :D
Älskade lilla Góla, hon är bäst. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

The Hobbit-
An unexpected Joerney och The desolution of Smaug :)

2014-03-23 @ 16:13:19
URL: http://cmann.blogg.se
Postat av: wilma

we're the millers är väldigt bra!

2014-03-23 @ 17:59:55
URL: http://wilmairis.blo.gg
Postat av: MadPad Himmelstjärna

Nalle Puh och Bamse är väldigt bra filmer :D xD

2014-03-25 @ 20:43:53
Postat av: emma

söt häst!

2014-03-27 @ 14:40:28
URL: http://islycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback