Ask

Ask.fm är något jag aldrig tänker skaffa. Tycker att sidan är SKIT rent ut sagt. Det är ju seriöst människor som begår självmord av detta, till exempel eftersom folk inte tänker sig för vad de säger när de får en fråga om vad de tycker om den eller den personen. Har hört om en massa personer som fått se någon säga något elakt om sig på ask.
 
Det är dessutom mobbing, jag förstår inte ens meningen med denna sidan. Folk får privata frågor som dom mer än gärna svarar på, och jag förstår inte varför man svarar på dom. Uppmärksamhetssökande är en anledning enligt mina åsikter och tankar, eller att man tror att man är tuff som gjort det & det och så vidare. Skulle aldrig i livet kunna svara på dessa frågor som folk ställer.
 
Ens egna vänner verkar ju till och med svika en, och snackar skit där. Tycker det är så otroligt dåligt och lågt gjort av dom. Har inte så mycket mer att säga än att jag vill att de tar bort sidan. De hade underlättat för väldigt många, och fler hade nog mått bättre då de till exempel slipper bli uthängda på nätet inför hur många människor som helst. Jag säger inte att det alltid är såhär, men i många fall är det faktiskt så som jag nämnt ovan.
 
Vad anser ni om sidan? Har ni ask?

Kommentarer
Postat av: Sofia

håller med dig :(

2014-03-20 @ 10:50:46
URL: http://sofiasopic.blogg.se
Postat av: Ronja

Gud vilken mysig bild <3

Svar: Tack finis! :D
Anna J

2014-03-20 @ 14:16:50
URL: http://rustandstardust.blogg.se/
Postat av: Milina Salihodzic

Jag har ask, och det är ett perfekt ställe för folk som vill trycka ner andra anonymt. Men jag tar verkligen inte åt mig av sånt

Svar: Jo det är ju tyvärr så.. Superbra av dig att du inte tar åt dig iallafall :) Kram!
Anna J

2014-03-20 @ 15:03:05
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback