Fredagsmys

Nu är det äntligen fredag igen! Idag ska jag bara vara hemma, får se om jag ska rida i eftermiddag också. Måste iallafall ner till stallet och fixa iordning hästarnas mat och deras boxar. Har förövrigt vart en superbra vecka i skolan när det gäller prov & redovisningar å sådant. Tyska provet var jättelätt och jag fick sammanlagt 29/40 på mitt matteprov, så jag är hyffsat nöjd med det.
 
Hade ju en sådan ångest över hur det skulle gå med engelskaredovisningen, men det visade sig att när jag fick reda på betyget på den redovisningen igår fick jag ett B! Haha blev så otroligt glad å det gjorde min dag. :D
 
En grej jag ska göra ikväll är att streama & filma Minecraft och det kommer jag börja göra ganska ofta nu. Jag kommer dock inte hålla i streamen, utan en annan får göra det, eftersom vårt internet knappt klarar av det. Men jag kommer filma och lägga upp på min YouTube kanal och även här! Vi kommer ha med commentary, såklart. :3

Kommentarer
Postat av: sommarblom.blogg.se

Snygga lurar :)

2014-03-21 @ 16:25:33
URL: http://sommarblom.blogg.se/
Postat av: sommarblom.blogg.se

sv: Hehe, du får äta nåt :)

2014-03-21 @ 18:13:21
URL: http://sommarblom.blogg.se/
Postat av: MadPad Himmelstjärna

Asså herre guuud! Jag är helt kär i ditt utseende! Dina ögon, ditt hår.. Hela du, lixom du är helt perfekt! Hahah jag får sitta å blinka för att jag ska förstå att det finns människor som ser ut såhär!
Mwihihih

Svar: Åh vad söt du är, tack så jätte, jättemycket! ♥♥
Anna J

2014-03-25 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback